W ramach tej niecodziennej współpracy brytyjski szef kuchni opracował przepis na ciasto inspirowane różem Buttermelt od NYX-a, który na rynku pojawił się w maju tego roku. Receptura ciasta zawiera masło migdałowe i masło shea, które znajdują się w składzie kosmetyku, a kolory lukru zostały zainspirowane 12 odcieniami różu. - Nigdy bym się nie spodziewał, że wezmę udział w kampanii marki kosmetycznej. Do współpracy z NYX przyciągnęła mnie możliwość rozbawienia naszych globalnych odbiorców w nieoczywisty sposób - powiedział Gordon. - A do tego możliwość pracy z moją córką była wisienką na torcie - czule dodał.
- Chęć innowacji i współpracy z nieoczekiwanymi partnerami, takimi jak ikoniczny szef kuchni Gordon Ramsay, wyróżnia NYX spośród innych marek kosmetycznych - podkreśla Denée Pearson, Global President marki NYX Professional Makeup. - Poza tym, kto nie kocha ciasta? - dodaje ze śmiechem.
Wychodzenie poza utarte szlaki marketingowych współprac w tym przypadku wyszło smakowicie.
op. IL